Κυριακή 31 Ιουλίου 2016

Λαθρομετανάστης άναψε να ψήσει κάτω από πεύκο στις Στήλες Ολυμπίου Διός

Στο ΑΤ Συντάγματος οδηγήθηκε λαθρομετανάστης, ο οποίος συνελήφθη, οταν έβαλε φωτιά στο αστικό άλσος στις Στήλες Ολυμπίου Διός.



Δικυκλιστές της Τροχαιας Αθηνών, διεκριναν (30/07) λιγο πριν τις 23.00μμ εστία φωτιας στο αστικό άλσος στις Στήλες Ολυμπίου Διός.
Άμεση ήταν η κινητοποίηση ενω παράλληλα ενημέρωσαν και την Πυροσβεστική. Δύο οχήματα με 6 Πυροσβέστες μετέβησαν στο σημείο και κτέσβεσαν τη φωτιά.



Οι Αστυνομικοί συνέλαβαν λαθρομετανάστη ως υπαίτιο εμπρησμού, ο οποίος αναψε τη φωτιά κάτω απο πευκο στο αστικό άλσος, για να… ψήσει και τον οδήγησαν στο ΑΤ Συντάγματος προκειμένου να συναντηθεί σε βάρος του δικογραφία.

Εξάρχεια: ΤΩΡΑ- Εμπρησμοί και επιθέσεις με μολώτοφ

Ανάπτυξη δυνάμεων περιμετρικά του Πολυτεχνείου, με τους Αστυνομικούς να εποπτεύουν ομαδες ταραξιών.
Φωτιές σε κάδους και εμπρησμοί σε σταθμευμένα οχήματα (31/07) στην περιοχή των Εξαρχείων.
Ομάδες ταραξιών με εφόρμηση απο την Πλατεία Εξαρχείων προκαλούν επεισόδια με την Αστυνομία να παρατηρεί την κίνηση των ομάδων να πραγματοποιούν ρίψεις μολώτοφ.


Παρασκευή 8 Ιουλίου 2016

Δύο πυρκαγιές εκδηλώθηκαν σε Σάμο και Άνδρο.

Δύο πυρκαγιές μαίνονται σε δασικες εκτάσεις στα νησιά της Σάμου και της Άνδρου.


Στη Σάμο η φωτιά βρίσκεται σε εξέλιξη (08/07-16.30) σε δασική έκταση στην περιοχή μεταξύ Φλόκας και Ζερβού, κοντά στους Μυτιληνιούς Σάμου. Στο έργο κατάσβεσης της φωτιάς επιχειρούν 20 πυροσβέστες με 10 οχήματα, ενώ από αέρος συνδράμουν 4 αεροσκάφη και 3 ελικόπτερα.
Ισχυροί άνεμοι πνέουν στην περιοχή και δυσχεραίνουν το έργο της κατάσβεσης, για να επιχειρούν τα εναέρια μέσα πυρόσβεσης.


Στην Άνδρο, πυρκαγιά εκδηλώθηκε σε χαμηλή βλάστηση (08/07-16.00) στην περιοχή Φελλός, κοντά σε κατοικημένη περιοχή.
Στο σημείο επιχειρούν 4 πυροσβέστες με 2 οχήματα, 1 ελικόπτερο και 2 αεροσκάφη.
Σε επιφυλακή βρίσκεται η Αστυνομία στο ενδεχόμενο που χρειαστεί να γίνει εκκένωση σπιτιών, ενώ στο νησί μεταβαίνουν και canadair να συνδυάζει στο έργο πυρόσβεσης .




Βίντεο από την Σάμο που μου έστειλε ο Θωμας Χατζηβασιλειου από το Παλιόκαστρο Σάμου και από ότι με πληροφόρησε στην περιοχή έχουν πολλή ισχυρό άνεμο. 

Μάριος Σταυρου
Απογευματινή Φρουρά

Ανοχύρωτοι στη μάχη με τις φλόγες



Πυροσβέστες μιλούν στο NEWS247 για τις τρομερές ελλείψεις που αντιμετωπίζουν. Πληρώνουν από την τσέπη τους εξοπλισμό και κάνουν αυτοθυσίες για να σβήσουν την πύρινη λαίλαπα

Απαρχαιωμένος στόλος οχημάτων, ελλείψεις σε ανθρώπινο δυναμικό και περιορισμένα εναέρια μέσα είναι μόνο μερικά από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει -εδώ και πολλά χρόνια- το Πυροσβεστικό Σώμα. Έτσι, και φέτος, όπως αναφέρουν πυροσβέστες στο NEWS247, για την κατάσβεση μιας μεγάλης πυρκαγιάς, οι ένστολοι, παρά την αυτοθυσία τους, θα ελπίζουν μόνο σε ένα θαύμα του καιρού για να σβήσει η πυρκαγιά, όπως έγινε πρόσφατα στα Δερβενοχώρια με τη βροχή που ξέσπασε…

Ποια, όμως, είναι η καθημερινότητα των πυροσβεστών που καλούνται να πληρώνουν (συνεχώς) από την τσέπη τους τη στολή τους για να κάνουν υπηρεσίες; Ποιες είναι οι ελλείψεις για τις οποίες διαμαρτύρονται εδώ και χρόνια οι ένστολοι;

«Πληρώνουμε για να κάνουμε τη δουλειά μας»

Ο Νίκος υπηρετεί στην Πυροσβεστική εδώ και τουλάχιστον 10 χρόνια. Στα χρόνια αυτά, όπως αναφέρει ο 40χρονος που εργάζεται σε πυροσβεστικό σταθμό, το Σώμα τον έχει προμηθεύσει δύο φορές μόνο με την ειδική στολή για την κατάσβεση των πυρκαγιών. Έτσι, καλείται συνεχώς, όπως φυσικά και πολλοί συνάδελφοί του, να πληρώνει για να κάνει τη δουλειά του. «Πληρώνουμε στολές, εξοπλισμό, σχεδόν τα πάντα. Πολύ λίγα πράγματα μας παρέχει η Υπηρεσία», λέει και συνεχίζει: «Αγοράζω συνεχώς πράγματα για τη δουλειά και ειδικά παντελόνια που φθείρονται πιο εύκολα. Τη μία θα σου τρυπήσουν οι αρβύλες, θα πρέπει να τις ανανεώσεις, την άλλη θα σου σκιστεί το παντελόνι, θα πρέπει να πάρεις καινούργιο».

Σύμφωνα με τον 40χρονο πυροσβέστη, οι ένστολοι που υπηρετούν στην Αθήνα, ακριβώς επειδή έχουν και χειμώνα και καλοκαίρι διάφορα συμβάντα να αντιμετωπίσουν, θέλουν σίγουρα τρεις στολές το χρόνο, η κάθε μία με κόστος 180 ευρώ. «Ευτυχώς ακόμη δεν πληρώνουμε για τα καύσιμα από την τσέπη μας», αναφέρει ο πυροσβέστης, που ευχαριστεί πολλούς από τους κατοίκους, που όταν τους βλέπουν να παλεύουν με τις φλόγες, τους προμηθεύουν και ένα μπουκάλι νερό. «Έχουν υπάρξει φορές που έχουν περάσει και 12 ώρες και είμαστε με ένα μπουκάλι νερό. Τότε έρχεται ένας κάτοικος και σου λέει: "πάρε να ξεδιψάσεις". Κι αυτό είναι πολύ σημαντικό για εμάς». Όταν τον ρωτάμε, στη συνέχεια, τι είναι αυτό που ζητά από το Σώμα, σχολιάζει:
ADVERTISING



Τα προβλήματα με τον εξοπλισμό τα ζούμε στο πετσί μας τόσα χρόνια τώρα. Τουλάχιστον, ας κάνουν κάτι με τις επιφυλακές. Δεν μπορούν να καλούν τον υπάλληλο να είναι σε επιφυλακή όταν έχει υπάρξει 12 ώρες στη φωτιά. Πώς θα αντεπεξέλθει αυτός ο άνθρωπος;


Την ίδια άποψη έχει και ο εθελοντής πυροσβέστης, Δημήτρης Ζέρβας. «Είμαι εθελοντής στην Πυροσβεστική εδώ και 14 χρόνια. Ξέρετε ότι η Πολιτεία, ενώ προβλεπόταν, δεν έχει δώσει ποτέ εξοπλισμό στους 2.000 εθελοντές;», μας λέει και τον ρωτάμε με ποιον τρόπο βρίσκουν τη στολή για να βοηθήσουν. «Οι περισσότεροι είναι στη ζητιανιά από το μόνιμο προσωπικό. Περιμένουν πότε θα βγει ένας πυροσβέστης στη σύνταξη για να ζητήσουν τη στολή του, είτε αυτή είναι σκισμένη, καμένη κ.λπ. Μόνο το 2007 πήραμε στολές από μια δωρεά, που μας έγινε. Όλοι οι υπόλοιποι αγοράζουν με δικά τους χρήματα τον εξοπλισμό», συνεχίζει.

Σύμφωνα με τους πυροσβέστες, το κόστος για όλο τον εξοπλισμό μπορεί να φτάσει μέχρι και 1.500 ευρώ. Για παράδειγμα, μία στολή στοιχίζει περίπου 200 ευρώ, ένα ασημένιο κράνος έχει 400 ευρώ, ένα κράνος (κόκκινο) δασοπυρόσβεσης έχει 200 ευρώ, οι μπότες έχουν 200 ευρώ και τα γάντια 100 ευρώ. «Δεν υπάρχει καμία βοήθεια. Σε αυτή τη χώρα κανείς δεν μπορεί να αντιληφθεί ότι προσφέροντας ένα, θα εξοικονομήσεις 10», σχολιάζει ο Δημήτρης Ζέρβας και προσθέτει:
Όταν προσπαθείς να σβήσεις μια φωτιά, θα κινδυνεύσεις. Είναι στη φύση της δουλειάς σου. Θα ακούσεις ανθρώπους να φωνάζουν βοήθεια, να σου λένε να τους σώσεις. Πρέπει να κάνεις το καθήκον σου.

«Όταν η φωτιά, πριν χρόνια, έμπαινε στα σπίτια στου Παπάγου, ακούγαμε φωνές για βοήθεια, δυστυχώς, όμως δεν μπορούσαμε να είμαστε παντού. Προτεραιότητά μας είναι η διάσωση των ανθρώπων». Και γι’ αυτό θα πρέπει, όπως συνεχίζει, να καταλάβουν οι επιτελικοί του υπουργείου, ότι το καθήκον ενός εθελοντή δεν είναι μόνο να κάνει 3 υπηρεσίες (8 ώρες ) το μήνα, αλλά να κάνει τη δουλειά του σωστά με εξοπλισμό και προσοχή…

Οι τραγικοί αριθμοί των ελλείψεων

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης Αξιωματικών Πυροσβεστικού Σώματος, Γιάννη Σταμούλη, η Πυροσβεστική διαθέτει γερασμένα οχήματα, τα οποία ξεπερνούν τα 30 έτη. Προσλήψεις δεν γίνονται και έτσι οι 8.500 μόνιμοι υπάλληλοι, οι 1.500 συμβασιούχοι και οι 4.000 πενταετούς θητείας καλούνται να βγάλουν τα «κάστανα από τη φωτιά». «Σκεφτείτε ότι μόνον οι μόνιμοι δουλεύουν Σαββατοκύριακα, αργίες και νύχτες γιατί οι συμβασιούχοι και οι πενταετούς διάρκειας δεν βγαίνουν για δουλειά τότε, αν δεν υπάρχουν κονδύλια», αναφέρει ο κ. Σταμούλης.


Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Υπαλλήλων Πυροσβεστικού Σώματος, Δημήτρης Σταθόπουλος, επισημαίνει ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν 12 Canadair, τα 8 είναι τα C215, που είναι ηλικίας πλέον των 40 ετών και τα υπόλοιπα 4, είναι C415, ηλικίας μέχρι 20 ετών.
Ζητάμε τα βασικά για να κάνουμε τη δουλειά μας. Αλλά αυτό που θέλουμε άμεσα είναι ο υλικοτεχνικός εξοπλισμός. Δεν έχουμε μέσα πυροπροστασίας.

«Όπως καταλαβαίνετε, όταν ένας πυροσβέστης πάει στη φωτιά όπως, για παράδειγμα, στα Δερβενοχώρια, και η στολή του είναι γεμάτη στάχτες, πρέπει να την πλύνει για να δουλέψει. Όμως, θα στεγνώσει σε μια μέρα; Πώς θα πάει για δουλειά την επομένη; Οπότε, πρέπει να πληρώσει μόνος του. Τουλάχιστον ας μας δώσουν στολές και άρβυλα. Τους είχαμε προειδοποιήσει», σημειώνει τόσο ο κ. Σταθόπουλος όσο και όλοι οι πυροσβέστες, που και φέτος, όπως κάθε άλλη χρονιά, ρίχνονται στη μάχη με τις φλόγες, ουσιαστικά, ανοχύρωτοι…



ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΒΑΣΩ ΑΣΜΑΝΙΔΟΥ
Φωτογραφίες: Eurokinissi / Sooc

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

«Χορηγούν 20lt καυσίμου για τα υπηρεσιακά, κινούμαστε με ρεζέρβα»

Με το ..»δελτίο» η διάθεση στα καύσιμα για τα υπηρεσιακά οχήματα του Έβρου, με τους ενστόλους να καθημερινά εκτός των άλλων έλειψεων να έχουν να αντιμετωπίσουν και την περιορισμένη κίνηση.

Η κατάσταση όπως μας ενημερώνει ένστολος αναγνώστης του NantiaReport, στην περιοχή του Έβρου, με τα υπηρεσιακά οχήματα συνοριακής φύλαξης και τις μετακινήσεις του ένστολου προσωπικού, διαμορφώνεται σύμφωνα με τη διάθεση .. καυσίμου.

Για τους υπηρετούντες στην περιοχή του Έβρου, τις τελευταίες περίπου 10 ημέρες, το προβλημα που καλούνται να αντιμετωπίσουν, αφορά την περιορισμένη διάθεση καυσίμου για την κίνηση των υπηρεσιακών τους οχημάτων. Με σχετική εντολή, τα υπηρεσιακά οχήματα, καθημερινά εφοδιάζονται με 20 λίτρα καυσίμου, με τις περιοχές αστυνόμευση και εποπτείας να είναι μεγάλες, και ως αποτέλεσμα πολλες φορες τα οχήματα, κινούτναι με τη .. ρεζέρβα.

Ενώ παραλληλα, η διαχείρηση των μεταναστευτικών ροών, χωρίς τον απαραίτητο υλικοτεχνικό εξοπλισμό (θερμικές, ασύρματοι, van) καθίσταται εξαιρετικά δύσκολη για το ένστολο προσωπικό, ενώ σε κάποιες υπηρεσίες ο εξοπλισμός, έιτε είναι ανύπαρκτος είτε λόγω χρήσης έχει καταστεί εκτός λειτουργίας, με το κόστος συντήρης να καθίσταται αποτρεπτικό για τον ήδη περιορισμένο υπηρεσιακό προϋπολογισμό.

Οι ήρωες του ΚΑΤΣΩΝΗ! Η ιστορία της τελευταίας θρυλικής τους μάχης



Ο εντοπισμός του υποβρυχίου ΚΑΤΣΩΝΗΣ επανέφερε την ιστορία της τελευταίας μάχης του ηρωϊκού πληρώτατός του. Αναζητήσαμε κείμενα που αναφέρονται σ΄ αυτή την ένδοξη ιστορική στιγμή του ΠΝ. Νομίζουμε ότι κείμενο του συναδέλφου Ιωάννη Σ. Θεοδωράτου για το perialos.blogspot.gr είναι το πληρέστερο. Είχε δημοσιευθεί με αφορμή τη συμπλήρωση 68 χρόνων από τη βύθιση του ΚΑΤΣΩΝΗ.

Γράφει ο

Ιωάννης Σ. Θεοδωράτος

Δημοσιογράφος – Αμυντικός Αναλυτής.

Στις 14 Σεπτεμβρίου συμπληρώθηκαν 68 χρόνια από την βύθιση του υποβρυχίου «Κατσώνης» (Υ-1) το 1943 και την τραγική απώλεια του πληρώματος με επικεφαλής τον κυβερνήτη Βασίλειο Λάσκο. Το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού (ΓΕΝ) διοργάνωσε το διήμερο 17 και 18 Σεπτεμβρίου εορταστικές εκδηλώσεις μνήμης στην Σκιάθο, περιοχή βύθισης του υποβρυχίου, με την συμμετοχή της κανονιοφόρου «Πολεμιστής». Παρέστησαν ο υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Κ. Σπηλιόπουλος και ο διοικητής της Διοίκησης Υποβρυχίων (ΔΥ) πλοίαρχος Α. Καρατζάς, εκπροσωπώντας τον Α/ΓΕΝ.

Το Βασιλικό Ναυτικό (ΒΝ) προχώρησε το 1925 στην παραγγελία δύο υποβρυχίων (τα μετέπειτα «Κατσώνης» και «Παπανικολής») τύπου Shneider-Laubeuf στα γαλλικά ναυπηγεία, εκ των οποίων το πρώτο ναυπηγήθηκε στις εγκαταστάσεις Chantiers de la Gironde στην περιοχή Μπορντώ. Το Υ-1 καθελκύστηκε το 1926 και παραδόθηκε στις 8 Ιουνίου 1928 με παραλαμβάνοντα κυβερνήτη τον αντιπλοίαρχο Κωνσταντίνο Αρβανίτη. Το υποβρύχιο είχε εκτόπισμα 576 τόνων (επιφάνεια) και 775 τόνων (σε κατάδυση), διαστάσεις 62,5/5,3/3,6 μέτρα, για την πρόωσή του χρησιμοποιούσε δύο μηχανές ντίζελ Shneider-Carels (2 x 650 ίππων) και δύο ηλεκτροκινητήρες των 500 ίππων. Ανέπτυσσε ταχύτητα 14 κόμβων στην επιφάνεια και 9 σε κατάδυση. Η ακτίνα δράσης του ήταν 3.500 ν. μίλια με ταχύτητα 10 κόμβων. Μπορούσε να καταδυθεί σε βάθος 80 μέτρων και έφερε έξι τορπιλοσωλήνες των 21 ιντσών με 13 τορπίλες τύπου Whitehead. Για την άμυνά του διέθετε αρχικά ένα πυροβόλο των 100 χλστ και ένα των 40 χλστ, τα οποία το 1934 αντικαταστάθηκαν από δύο βαρέα πολυβόλα Breda των 13,2 χλστ. Το πλήρωμά του αποτελείτο από πέντε αξιωματικούς και 41 υπαξιωματικούς και ναύτες.


Όταν εξερράγη το Β΄ΠΠ και με δεδομένο ότι το υλικό υποστήριξης των υποβρυχίων προερχόταν από τη Γαλλία, εμφανίστηκαν τα πρώτα προβλήματα, τα οποία επιδεινώθηκαν με τη γαλλική παράδοση. Τις παραμονές της ιταλικής επίθεσης το υποβρύχιο «Κατσώνης» αντιμετώπιζε σειρά τεχνικών προβλημάτων σχετικών με την υποστήριξη των μηχανών, καθώς και άλλων ζωτικής σημασίας συστημάτων. Παρά τα διαπιστωμένα επιχειρησιακά μειονεκτήματα, το σκάφος μαζί με τα υπόλοιπα υποβρύχια χάρη στις άοκνες προσπάθειες των ανδρών του ΒΝ ήταν έτοιμα να αναλάβουν δράση.

Το υποβρύχιο «Κατσώνης» (Υ-1) ανήκε στα πλοία του Στόλου που κατόρθωσαν να διαφύγουν στην Μέση Ανατολή μετά από την κατάρρευση της άμυνας της χώρας τον Απρίλιο του 1941, λόγω της γερμανικής εισβολής. Σημειώνεται ότι κατά τη διάρκεια των επιχειρήσεων κατά των Ιταλών, με κυβερνήτη τον υποπλοίαρχο Αθανάσιο Σπανίδη, βύθισε στις 31 Δεκεμβρίου 1940 το ιταλικό βοηθητικό στόλου «Quinto» 531 τόνων. Η επιχείρηση διεξήχθη βορείως του λιμένος του Δυρραχίου και εξετελέσθη αφού το υποβρύχιο αναδύθηκε, προσβάλλοντας τον στόχο με 30 βολές πυροβόλου.

Υπό τις διαταγές του κυβερνήτη αντιπλοίαρχου Βασίλειου Λάσκου το υποβρύχιο «Κατσώνης» τορπίλισε την 1η Απριλίουν1943 στο λιμάνι του Γυθείου μια γερμανική ναρκοθέτιδα 1.200 τόνων, κατά της οποίας έβαλλε τρεις τορπίλες, με αποτέλεσμα να ανατιναχθούν επίσης και δύο φορτηγίδες που μετέφεραν πυρομαχικά που ήσαν παραβεβλημένες δίπλα της. Επρόκειτο για μια «καταδρομική» επιχείρηση η οποία διήρκησε μόλις πέντε λεπτά αιφνιδιάζοντας τον έκπληκτο αντίπαλο. Στις 29 Μαΐου το υποβρύχιο αφού απέτυχε να βυθίσει με τορπίλες το επιταγμένο ισπανικό φορτηγό «Rigel» 1.000 τόνων, αναδύθηκε και το αχρήστευσε βάλλοντας με το πυροβόλο του. Η επιτυχία αυτή πραγματοποιήθηκε μεταξύ Ευβοίας και Σκιάθου, γεγονός που ανάγκασε τις γερμανικές δυνάμεις να αντιδράσουν. Λίγους μήνες αργότερα το καταδιωκτικό υποβρυχίων UJ2101, το οποίο ήταν το πρώην ναρκαλιευτικό «Στρυμών», περιπολούσε στην περιοχή των Βορείων Σποράδων προς αναζήτηση υποβρυχίων.

Το υποβρύχιο «Κατσώνης» έπλεε σε ανάδυση το βράδυ (περί τις 20.30) της 14ηςΣεπτεμβρίου και ενώ βρισκόταν βόρεια του στενού της Σκιάθου, συναντήθηκε με το καταδιωκτικό υποβρυχίων UJ2101. Το ελληνικό σκάφος βρισκόταν σε δυσμενή θέση, καθώς έπλεε λόγω βλάβης με έναν μόνον ηλεκτροκινητήρα. Το γερμανικό καταδιωκτικό αφού εντόπισε οπτικά το σκάφος, κινήθηκε εναντίον του.

Το «Κατσώνης» καταδύθηκε, ενώ το UJ2101 προετοιμάστηκε να βάλλει εναντίον του βόμβες βυθού. Ξεκίνησε μια σκληρή καταδίωξη η οποία στη συνέχεια έφερε σε πλεονεκτική θέση το γερμανικό σκάφος. Οι βόμβες βυθού προκάλεσαν σοβαρές ζημιές στο σκάφος, από τα ρήγματα εισερχόταν θαλασσινό νερό, τα πηδάλια βάθους τέθηκαν εκτός λειτουργίας και το χειρότερο από το χώρο των συσσωρευτών εκλυόταν χλώριο. Στο σημείο αυτό πρέπει να επισημανθεί ότι το υποβρύχιο δεν διέθετε διπλή κάθοδο (ασφάλειας), ούτε δεξαμενή ταχείας κατάδυσης, ενώ τα πρωραία πηδάλια δεν αναδιπλώνονταν με αποτέλεσμα την συχνή πρόκληση βλαβών, ακόμη και από κυματισμό!

Η κατάσταση ήταν απελπιστική και ήταν σαφές ότι το υποβρύχιο δεν μπορούσε να παραμείνει σε κατάδυση, γεγονός που θα σήμαινε τον βέβαιο θάνατο του πληρώματος. Η απόφαση ήταν μία και ο κυβερνήτης Β. Λάσκος διέταξε «ταχεία άνοδο» ελπίζοντας να συνεχίσει την εμπλοκή με το πυροβόλο του υποβρυχίου! Ακολούθησε σκληρή μάχη με το κτυπημένο υποβρύχιο να προσπαθεί να προσβάλλει το καταδιωκτικό σκάφος, το οποίο χρησιμοποίησε την τακτική του εμβολισμού για να τερματίσει την σύγκρουση.

Το υποβρύχιο «Κατσώνης» βυθίστηκε ενώ 32 άνδρες του πληρώματος (πέντε αξιωματικοί και 26 υπαξιωματικοί και ναύτες) κείτονταν νεκροί, μεταξύ των οποίων περιλαμβανόταν και ο κυβερνήτης. Ο Λάσκος βρήκε ηρωικό θάνατο από τα εχθρικά πυρά, πέφτοντας μαχόμενος στο καθήκον δίπλα από το πυροβόλο. Οι Γερμανοί συνέλαβαν 19 επιζώντες από τα μέλη του πληρώματος, ενώ αξιοσημείωτο γεγονός αποτελεί η διαφυγή τριών μελών του πληρώματος, που κατάφεραν να απομακρυνθούν κολυμπώντας και να διαφύγουν μετά από περιπέτειες στην Μέση Ανατολή!

Σήμερα ο υγρός τάφος του υποβρυχίου μαζί με τον ηρωικό κυβερνήτη Βασίλειο Λάσκο βρίσκεται σε σε στίγμα Φ 39° 20,5΄Β και Λ 023° 23΄Α.

ΣΚΑΝΔΑΛΟ-ΑΡΒΥΛΑ! Ποιοι με το “έτσι θέλω” επιβάλλουν να παράγουμε άθλια και ακριβά άρβυλα;


Τι έγιναν εκείνες οι αρβύλες “νέας τεχνολογίας” που θα φορούσαν όλοι οι Έλληνες στρατιώτες; Εκείνες που θα παράγονταν από την σύγχρονη και ακριβοπληρωμένη μηχανή που είχαμε αγοράσει από τη Γερμανία αλλά “κάποιοι” με ασήμαντη αφορμή έκριναν ότι δεν ανταποκρινόταν στις προδιαγραφές και την κράτησαν κλειστή;

Την ιστορία τη θυμηθήκαμε βλέποντας τις φωτογραφίες του Α/ΓΕΕΘΑ Ναύαρχου Βαγγέλη Αποστολάκη από την επίσκεψή του στο 700 ΣΕ.


Όπως είδαμε στις φωτογραφίες ακόμη το εργοστάσιο παράγει τις παλιές άθλιες αρβύλες την στιγμή που διαθέτει σύγχρονη μηχανή αγορασμένη από τη Γερμανία, από την εποχή της κυβέρνησης Καραμανλή, με ΥΦΕΘΑ τον Γιάννη Λαμπρόπουλο! Κι όμως ακόμη δεν την χρησιμοποιούμε παρά τις εντολές που έδωσε ο Γιάννης Λαμπρόπουλος στη δεύτερη θητεία του επί Σαμαρά αλλά και ο τότε Α/ΓΕΣ Χρίστος Μανωλάς ο οποίος την είχε θέσει σε λειτουργία. Ποιος την ξανασταμάτησε και γιατί;


Δεν ντρέπεται κανείς; Φαίνεται πως όχι. Γιατί το ερώτημα; Διαβάστε την ιστορία και …φρίξτε:

Το 700 ΣΕ διαθέτει μια γερμανική μηχανή που μπορεί να παράγει 984 ζευγάρια αρβύλες “νέας τεχνολογίας” προς 35 ευρώ το ζεύγος. Αλλά δεν την …δουλεύουμε. Η παλιά μηχανή παράγει με το ζόρι 200 ζευγάρια με κόστος 75 ευρώ για το καθένα!!!

Το 2006 ο Γιάννης Λαμπρόπουλος ήταν ΥΦΕΘΑ στην κυβέρνηση Καραμανλή. Μαζί με τον τότε Α/ΓΕΣ Νίκο Ντούβα, επισκέπτονται φυλάκια στον Έβρο. Βρέχει πολύ και ο ΥΦΕΘΑ βλέπει τα “καταπονημένα” άρβυλα ενός στρατιώτη. Τον ρωτά αν περνάει νερό από το άρβυλο και η απάντηση είναι καταφατική.

Επιστρέφοντας στην Αθήνα ο Λαμπρόπουλος έδωσε εντολή στο ΓΕΣ να βρεθεί άμεσα λύση για να παίρνει το προσωπικό “άρβυλα της προκοπής”. Βρέθηκε η καλύτερη μηχανή γερμανικής κατασκευής, η οποία και αγοράστηκε με 1,5 εκατομμύριο ευρώ. Η απόσβεση ήταν εξασφαλισμένη με τους ρυθμούς παραγωγής της αλλά και το κόστος για κάθε ζευγάρι αρβυλών.

Ο Γ. Λαμπρόπουλος φεύγει από το ΥΠΕΘΑ και η σύγχρονη μηχανή έρχεται στο 700 ΣΕ. Οι εργαζόμενοι πανηγύριζαν, γιατί πίστευαν ότι η μηχανή έδινε άλλες προοπτικές στο εργοστάσιο. Που να φανταζόντουσαν ότι τα συμφέροντα του παρελθόντος είναι …ανίκητα.

Η νέα μηχανή δεν μπορούσε να συγκριθεί σε καμία περίπτωση με την παλιά η οποία με το ζόρι παρήγαγε 200 ζευγάρια ΑΘΛΙΑ άρβυλα. Η καινούρια 984! Μόνο που τα νέα σύγχρονα άρβυλα φτιάχνονται με άλλα υλικά και σε κάποιους φαίνεται ότι αυτό δεν άρεσε καθόλου.

Ποια ήταν η γελοία αφορμή που βρήκε το “σύστημα” για να βγάλει “άχρηστη” την νέα μηχανή; Ένα από τα τρία “ρομποτάκια” που διαθέτει για να διορθώνουν μικροατέλειες στα παραγόμενα άρβυλα παρουσίασε ασήμαντο πρόβλημα. Τα άλλα δύο δούλευαν κανονικότατα. Προσοχή! Και κανένα “ρομποτάκι” να μην δούλευε , τις μικροατέλειες θα μπορούσε να τις διορθώνει και το προσωπικό του εργοστασίου! Κι όμως μ’αυτή την απίθανη δικαιολογία κάποιοι κατόρθωσαν από το 2010 ως το 2014 να κρατήσουν εκτός λειτουργίας την γερμανική μηχανή και να θέσουν σε κίνδυνο την βιωσιμότητα του 700 ΣΕ αλλά και την υγεία και γιατί όχι την άνεση του στρατιωτικού προσωπικού!

Θα ξαναθέσουμε το ερώτημα: Δεν ντρέπεται κανείς;

Όταν ο Γ. Λαμπρόπουλος επέστρεψε στη θέση του ΥΦΕΘΑ -επί κυβέρνησης Σαμαρά πλέον- το 2014 διαπίστωσε έκπληκτος τι είχε συμβεί. Έγινε έξαλλος και έχοντας σύμμαχο τον τότε Α/ΓΕΣ Χρίστο Μανωλά, έθεσε τη γερμανική μηχανή σε λειτουργία. Όλοι πιστέψαμε ότι επιτέλους το στρατιωτικό προσωπικό θα προμηθεύεται σύγχρονης τεχνολογίας αρβύλες και ότι επιτέλους ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ! Εδώ όμως είναι Ελλάδα και όσοι έχουν συμφέροντα, φαίνεται ότι έχουν και τους τρόπους να επιβάλλουν τα θέλω τους. Στα μουλωχτά! Ο Λαμπρόπουλος έφυγε από ΥΦΕΘΑ, ο Μανωλάς αποστρατεύθηκε και οι στρατιώτες μας αλλά και τα στελέχη του ΣΞ ακόμη περιμένουν τις…σύγχρονες αρβύλες!!!

Ρωτάμε λοιπόν την πολιτική ηγεσία, τον κ. Καμμένο, τον κ. Βίτσα, αλλά και τον Α/ΓΕΣ Β. Τελλίδη:

• Γιατί δεν λειτουργεί η μηχανή που παράγει τα νέα άρβυλα;
• Ποιος και με ποια αιτία επέβαλλε να διακοπεί η λειτουργία της, μετά από την παρέμβαση Λαμπρόπουλου-Μανωλά;
• Ποιοι εξυπηρετούνται από το να πληρώνουμε ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΑΘΛΙΕΣ ΑΡΒΥΛΕΣ για το προσωπικό όταν μπορούμε να του παρέχουμε ανώτερης ποιότητας άρβυλα ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ;

Ως γνωστόν έχουμε το κακό συνήθειο να επανερχόμαστε στα ερωτήματά μας….

Τετάρτη 6 Ιουλίου 2016

Η Αεροπορική Βασή της Τανάγρας υποδεχθηκε έναν 17χρόνο ήρωα του καθημερινού αγώνα για ζωή παρέα με τους εθελοντές του «Make-A-Wish»

Την Δευτέρα 4 Ιουλίου, ο Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός «Make-A-Wish» πραγματοποίησε επίσκεψη στην 114 Πτέρυγα Μάχης (114ΠΜ), στην Αεροπορική Βάση Τανάγρας, με σκοπό την υλοποίηση της ευχής ενός παιδιού να γίνει πιλότος.

Τον 17χρονο Πάτρικ - Θεοχάρη, συνοδευόμενο από την οικογένειά του και εθελοντές του Οργανισμού, υποδέχτηκε ο Διοικητής της Μονάδας, Σμήναρχος (Ι) Αθανάσιος Γκανάς.

Το πρόγραμμα περιελάμβανε παρακολούθηση πτήσεων, ξενάγηση στην Μονάδα, επίσκεψη στην 331 Μοίρα, όπου του έγινε τυπική ενημέρωση, καθώς επίσης και στον εξομοιωτή πτήσεων.

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
ΠΑΤΡΙΚ, ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΑΣ, ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ




Επίσκεψη του Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού «Make-A-Wish» στην 114ΠΜ

πηγη: haf.gr

«Ξέρεις από…μηχανή; Δες τα ελαστικά»(ΦΩΤΟ)

Και μετά τα περιπολικά και τον απαρχαιωμένο στόλο των μηχανοκίνητων οχημάτων της ΕΛΑΣ ..τα δίκυκλα

Αναγνώστης του nantiareport μας απέστειλε τη συγκεκριμένη φωτογραφία δικύκλου που βρίσκεται σε περιπολία σε Αστυνομικη Διεύθυνση στη Νοτιο Ελλάδα.
Δε χρειάζεται κάποιος να ξέρει από μηχανές για να διακρίνει ότι η γόμα στα ελαστικά του δικύκλου είναι φθαρμενη και σε περίπτωση που η μηχανή άνηκε σε ιδιώτη, σε τροχονομικό έλεγχο θα λαμβάνει κλήση ενώ σε έλεγχο ΚΤΕΟ, αμφίβολο να λαμβάνετε έγκριση. Κι όμως ο Αστυνομικός αναβάτης του δικύκλου, εκτελεί καθημερινά την περιπολία του με το συγκεκριμένο δίκυκλο, χωρίς βέβαια η Υπηρεσία του και η πολιτεία να έχουν φροντίσει να διαθέσουν δαπάνες για την αντικατάσταση των ελαστικών για την ασφάλεια του ένστολου.
Όπως μας ενημερώνει στη συγκεκριμένη Διεύθυνση, δεν είναι το μοναδικό δίκυκλο καθώς σχεδόν τα περισσότερα-αν όχι ολα- έχουν φθαρμενα ελαστικά.

Μαρούσι: ΤΩΡΑ- Οργανωμένη ομάδα κινείται προς τα γραφεία της ΧΑ

Πληρώματα της Άμεσης Δράσης και δίκυκλα της ΔΙΑΣ, σε πλήρη ανάπτυξη λόγω κίνησης ομάδας με κρανη και ρόπαλα


Οργανωμένη ομάδα -σύμφωνα με τις πρώτες πληροφοριες- ανήκουν στον αντιεξουσιαστικό»χώρο» με κρανη και ρόπαλα προκάλεσαν κινητοποίηση της ΕΛΑΣ (06/07-17.15)
Τα περίπου 40 άτομα κινούνται στην Λ.Κηφισίας με κατεύθυνση προς τα γραφεία της Χρυσής Αυγής στη συμβολή της με τη Γράμμου, στο Μαρούσι.
Πλήρης επιφυλακή για τις δυνάμεις της ΕΛΑΣ με εκτροπές κυκλοφορίας και διακοπές στην κίνηση προς αποφυγή επεισοδίων.

Βράβευση για τους πιλότους του Canadair και όσους τους διέσωσαν

Βράβευση για το πλήρωμα του πυροσβεστικού αεροσκάφους Canadair, που πραγματοποίησε αναγκαστική προσγείωση στα Δερβενοχώρια και όσους συνέβαλαν στη διάσωση των πιλότων, στο Υπουργείου Προστασίας Προστασίας του Πολίτη.


Το πλήρωμα του πυροσβεστικού αεροσκάφους Canadair, τον Επισμηναγό Ταξιάρχη Παπαμάρκο και τον Σμηναγό Ιωάννη Σεντουξή που διασώθηκε όταν ο κυβερνήτης πραγματοποίησε βαριά αναγκαστική προσγείωση κατά τη διάρκεια κατάσβεσης της μεγάλης πυρκαγιάς στα Δερβενοχώρια (26/06), τίμησε (05/07) ο αναπληρωτής Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Νίκος Τόσκας.


Αναμνηστικές πλακέτες για τη συμβολή τους στην επιχείρηση διάσωσης απονεμήθηκαν, στα πληρώματα των δύο πυροσβεστικών ελικοπτέρων Erickson -οι Don Mc Leod, Jeff Brenhaug, Marnix Pyle, Άλκης Παρασκευόπουλος, Mike Strasser, Jeff Shelton, Gary Wilson και Σωτήρης Πάσχος-, τα οποία πραγματοποίησαν ρίψεις νερού στην περιοχή, όπου κατέπεσε το αεροσκάφος CL215 και συνέβαλαν καθοριστικά στη διάσωση των πιλότων.







Τιμήθηκαν επίσης και οι πυροσβέστες-ο Πύραρχος Ιωάννης Καρακώστας και ο Πυραγός Νέστορας Αποστολόπουλος- που έσπευσαν πρώτοι στην περιοχή και απομάκρυναν το πλήρωμα του αεροσκάφους με ασφάλεια.

«Η προσφορά και η αυτοθυσία του πληρώματος του πυροσβεστικού αεροσκάφους, αλλά και όλων όσων συμμετείχαν ήταν καθοριστική στην κατάσβεση της πυρκαγιάς», επισήμανε ο Νίκος Τόσκας, ενω εκανε ιδιαίτερη μνεία στην ψυχραιμία, που επέδειξαν οι πιλότοι του αεροσκάφους και οι οποίοι με τους κατάλληλους χειρισμούς κατάφεραν να προσγειωθούν στη φλεγόμενη περιοχή, αλλά και στο προσωπικό που συμμετείχε στη συνδυασμένη επιχείρηση διάσωσης. «Επειξαν το βαθμό συνειδητοποίησης της αποστολής τους προς χάριν του κοινωνικού συνόλου», συμπλήρωσε με νόημα ο αναπληρωτής.

Στην εκδήλωση, μεταξύ άλλων, παρέστησαν ο Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Τάξης Δημήτριος Αναγνωστάκης, ο Γενικός Γραμματέας Πολιτικής Προστασίας, Γιάννης Καπάκης, ο Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας, Τζανέτος Φιλιππάκος, ο Αρχηγός ΓΕΑ Αντιπτέραρχος Χρήστος Βαΐτσης, ο Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. Αντιστράτηγος Κωνσταντίνος Τσουβάλας και ο Αρχηγός του Πυροσβεστικού Σώματος Αντιστράτηγος Ιωάννης Καρατζιάς.

Σημαιοφόρος του Λιμεναρχείου Χανίων έπεσε στη θάλασσα κι έσωσε 60χρονο από βέβαιο πνιγμό

Τον καλούσε το καθήκον. Δεν σκέφθηκε ούτε ένα λεπτό τι να κάνει.
Βούτηξε στην κυματισμένη θάλασσα στο Κουμ Καπί στην πόλη των Χανίων και έσωσε έναν 60χρονο κολυμβητή που τον είχαν εγκαταλείψει οι δυνάμεις του.
Ο λόγος για τον σημαιοφόρο του Λιμεναρχείου Χανίων Τηλέμαχο Καμαριωτάκη.

Η ώρα ήταν 13.15 το μεσημέρι, όταν λουόμενοι ειδοποίησαν το Λιμεναρχείο ότι ένας άνθρωπος κινδυνεύει μέσα στην θάλασσα του Κουμ Καπί, καθώς τον έχουν εγκαταλείψει οι δυνάμεις του και τα κύματα τον παρασέρνουν στα ανοικτά.

Στην παραλία έσπευσαν ο σημαιοφόρος Καμαριωτάκης και ένας συνάδελφος του ενώ παράλληλα ειδοποίησαν σκάφη από το Ενετικό Λιμάνι Χανίων να σπεύσουν για βοήθεια.
Ο Καμαριωτάκης, ο οποίος έχει γνώσεις ναυαγοσώστη, βούτηξε στην κυματισμένη θάλασσα, προσέγγισε τον 60χρονο άνδρα και προσπάθησε να τον βγάλει έξω.

Ο 60χρονος όμως ήταν εξαντλημένος και δεν ανταποκρίνονταν.
Σύντομα έφτασε δίπλα τους ένα αλιευτικό σκάφος, το οποίο τους έριξε ένα σωσίβιο δεμένο με σχοινί.
Εξαιτίας του έντονου κυματισμού δεν ήταν δυνατόν όμως να ανέβουν στο αλιευτικό ο λιμενικός και ο ηλικιωμένος άνδρας.
Στο σημείο έφτασε και ένα δεύτερο σκάφος, το φουσκωτό του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου στο οποίο τελικά και επιβιβάστηκαν.
Λίγα λεπτά αργότερα το φουσκωτό αποβίβασε τον 60χρονο και τον σημαιοφόρο του Λιμενικού στο Ενετικό Λιμάνι Χανίων βάζοντας τέλος στην περιπέτεια τους.


neatv.gr

Frontex, τέλος. 'Ερχεται η Ευρωπαική Συνοριοφυλακή-Ακτοφυλακή - Τι θα γίνει με τις επιχειρήσεις SAR εντός Ελλάδας;

Το θέμα της πλήρους αναθεώρησης της εντολής της FRONTEX και της μετονομασίας της σε Οργανισμό Ευρωπαϊκής Συνοριοφυλακής και Ακτοφυλακής (EBCG), με στόχο την

αποτελεσματικότερη και ταχύτερη διαφύλαξη των εξωτερικών συνόρων της ΕΕ, συζητήθηκε σήμερα στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.
Η συζήτηση, έγινε παρουσία του αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Φρανς Τίμερμανς και του Επιτρόπου Μετανάστευσης, Εσωτερικών Υποθέσεων και Ιθαγένειας της ΕΕ, Δημήτρη Αβραμόπουλου.
Και οι δύο ευρωπαίοι πολιτικοί εξήραν την «πολιτική συμφωνία» στην οποίαν κατέληξαν το Συμβούλιο και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις 22 Ιουνίου, για «κοινή πρόταση κανονισμού για την Ευρωπαϊκή Συνοριοφυλακή και Ακτοφυλακή».
«Είναι σπουδαία μέρα σήμερα, ύστερα από έξι μήνες καταφέραμε το στόχο μας» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Επίτροπος Δ. Αβραμόπουλος. «Η πολιτική συμφωνία για Ευρωπαϊκή Συνοριοφυλακή και Ακτοφυλακή, είναι μια απτή επιτυχία μιας αποτελεσματικής συνεργασίας ανάμεσα στα ευρωπαϊκά τεχνικά όργανα».
Η συζήτηση στην Ολομέλεια έγινε με βάση την έκθεση που παρουσίασε η Επιτροπή Πολιτικών Ελευθεριών, Δικαιοσύνης και Εσωτερικών Υποθέσεων, την οποία εισηγήθηκε ο Λετονός ευρωβουλευτής Άρτης Πάμπρικς (ΕΛΚ) και η οποία θα τεθεί σε ψηφοφορία αύριο, Τρίτη.
Σύμφωνα με τον κ. Αβραμόπουλο, η προτεινόμενη νομοθεσία έχει συμβολική και νομική διάσταση.
«Αναγνωρίζουμε στην πράξη» εξήγησε, «ότι τα ευρωπαϊκά εξωτερικά μας σύνορα είναι κοινά ευρωπαϊκά σύνορα, για τα οποία όλοι είμαστε συνυπεύθυνοι. Προβλέπουμε για τον νέο Οργανισμό μια ενισχυμένη νομική βάση και αυξάνουμε τους πόρους, ώστε να δρα πιο αποτελεσματικά, ιδιαίτερα όταν κινδυνεύει η λειτουργία του χώρου Σένγκεν».
Σε αντίθεση με την FRONTEX που βασιζόταν σε εθελοντική και συχνά ανεπαρκή βοήθεια από τα κράτη-μέλη, ο νέος Οργανισμός θεσπίζει ένα σώμα συνοριοφυλάκων, μια εφεδρεία 1500 ταχείας αντίδρασης που χωρίς εξαίρεση, θα πρέπει να διατίθενται από τα κράτη-μέλη.
Ένα άλλο καινοτόμο στοιχείο που αναφέρεται στην έκθεση, είναι η ανάπτυξη «officers-liaison» στα κράτη-μέλη, ήτοι αξιωματούχων που θα λειτουργούν ως σύνδεσμοι ανάμεσα στα κράτη-μέλη και τον Οργανισμό EBCG. Οι «σύνδεσμοι» αυτοί θα πρέπει να αναπτυχθούν σε όλα τα κράτη-μέλη με εξωτερικά χερσαία ή θαλάσσια σύνορα, ενώ δεν κρίνεται απαραίτητο για τις χώρες με «εναέρια σύνορα».
Ένας οργανισμός παραπόνων, εντάσσεται επίσης στο νέο κανονισμό, σύμφωνα με τη θέληση του Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, εξήγησε ο Επίτροπος Δ. Αβραμόπουλος.
«Ο οργανισμός αυτός θα μας βοηθήσει να εντοπίσουμε τυχόν παραβιάσεις στη διάρκεια των επιχειρησιακών δραστηριοτήτων του Οργανισμού» εξήγησε ο Επίτροπος.
Σε ό,τι αφορά στην «έρευνα και διάσωση», αν και η εθνική αρμοδιότητα αναγνωρίζεται ως συνιστώσα της ευρωπαϊκής ολοκληρωμένης διαχείρισης συνόρων, εντούτοις θα είναι συγχρόνως και καθήκον του Οργανισμού στο πλαίσιο των επιχειρησιακών του δραστηριοτήτων, τόνισε ο κ. Αβραμόπουλος.Ο Επίτροπος, κάλεσε τέλος τους ευρωβουλευτές, να ψηφίσουν την Τετάρτη σε πρώτη ανάγνωση, την πρόταση κανονισμού, ώστε να επιταχυνθεί και η διαδικασία τελικής έγκρισης από το Συμβούλιο.


tovima.gr

Ξεσπά στρατιωτικός που βρέθηκε θετικός στο μαντού για φυματιωση: Μας έστειλαν σαν πρόβατα στη σφαγή


ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΥΛΙΣΜΟ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΣΤΟ ΤΣΑΠΕΛΟΒΟ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ
Με το φόβο και την αγωνία ζουν πλέον οι οχτώ στρατιωτικοί που βγήκαν θετικοί στο «μαντου» για τη φυματιωση μετά την προσφορά βοήθειας στον καταυλισμό προσφύγων στο Τσεπέλοβο της Ηπείρου. Ένας απο αυτούς - που θέλησε να κρατήσει την ανωνυμία του - μίλησε στο protothema.gr για τις ώρες τρόμου που ζει τόσο ο ίδιος όσο και η οικογένεια του μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα των δεύτερων εξετάσεων.

«Αυτή τη στιγμή η οικογένεια μου ζει μέσα στο άγχος και την αγωνία. Έχω μικρά παιδιά και όταν επιστρέφω στο σπίτι προσπαθώ να μην έρχομαι σε επαφή μαζί τους γιατί φοβάμαι μη τυχόν κολλήσουν τίποτα. Θέλω να πιστεύω ότι δεν έχω τίποτα και με μεγάλη αγωνία περιμένω τα αποτελέσματα. Τα παιδιά μου δεν γνωρίζουν τίποτα γιατί δεν θέλω να τα στενοχωρήσω»λέει ο στρατιωτικός.

Μόνο η συζυγός του ξέρει τι πραγματικά συμβαίνει. «Μόνο η γυναίκα μου γνωρίζει και αυτή είναι πολύ φοβισμένη γιατί αν τυχόν εγώ είμαι θετικός στα αποτελέσματα τότε θα αναγκαστεί και η οικογένεια μου να κάνει εξετάσεις. Δεν θέλω να τα σκέφτομαι όλα αυτά».
Ο στρατιωτικός δηλώνει αγανακτισμένος με την πολιτική ηγεσία του υπ. Εθνικής Άμυνας που, όπως λέει, δεν τους προστάτεψε. «Είμαι πάρα πολύ εκνευρισμένος και οργισμένος με την πολιτική ηγεσία γιατί μας έστειλαν ως πρόβατα επι σφαγή. Η πολιτική ηγεσία δεν έκανε τίποτα. Έπρεπε να μας είχαν εμβολιάσει πριν μας στείλουν στο καταυλισμό. Όταν ήρθε το πρώτο λεωφορείο με τους πρόσφυγες εγώ βοήθησα τον άντρα και την οικογένεια του που είχαν φυματίωση χωρίς να το γνωρίζω. Παρόλο που φορούσαμε μάσκες, ο φόβος ότι μπορεί να έχουμε κολλήσει υπάρχει αλλά δεν θέλω να πιστεύω κάτι τέτοιο. Ας περιμένουμε τα αποτελέσματα και ο "Θεός βοηθός"» καταλήγει μιλώντας στο protothema.gr.



protothema.gr

Τρίτη 5 Ιουλίου 2016

Θρίλερ με αεροσκάφος της El Al! Συνοδεύθηκε από F 18 της Ελβετίας και ελληνικά F 16


Θρίλερ με αεροσκάφος της ισραηλινής εταιρείας EL AL! Το αεροσκάφος εκτελούσε τη πτήση Νέα Υόρκη-Τελ Αβίβ.Πετώντας πάνω από την Ελβετία έγινε γνωστό τηλεφώνημα με το οποίο άγνωστος έλεγε ότι υπάρχει βόμβα στο αεροσκάφος.Το περίεργο της υπόθεσης είναι ότι το αεροσκάφος δεν προσγειώθηκε,αλλά απογειώθηκαν ελβετικά F 18 και το συνόδευσαν μέχρι το ελληνικό FIR.Εκεί το συνόδευσαν ελληνικά F 16 μέχρι τον τουρκικό εναέριο χώρο όπου τη συνοδεία ανέλαβαν τουρκικά αεροσκάφη.

Τι λέει το ΓΕΑ για την απειλή κατά αεροσκάφους της El Al που συνοδεύτηκε από F 16


Το ΓΕΑ με ανακοίνωσή του επιβεβαίωσε την περιπέτεια με το αεροσκάφος της EL-AL που πέταξε συνοδεία ελβετικών F 18 και ελληνικών F 16 γιατί υπήρχε απειλή για εμπρηστικό μηχανισμό.

Η ανκοίνωση:

Σήμερα 5 Ιουλίου 2016,  αεροσκάφος τύπου Boeing 747 της εταιρείας EL-AL, εκτελώντας το δρομολόγιο Νέα Υόρκη – Τελ Αβίβ, εισήλθε στο FIR Αθηνών  στις 11:02 με πληροφορία ύπαρξης εμπρηστικού μηχανικού. 

Το αεροσκάφος καθ’ όλη τη διάρκεια της διέλευσης του από το FIR Αθηνών και μέχρι την έξοδο του στις 11:12, τέθηκε υπό την παρακολούθηση δύο (2) ελληνικών αεροσκαφών τύπου F-16.

Π. Καρβουνόπουλος

Εκτροπές στην Πανεπιστημίου ύστερα από απειλητικό

Κλιμάκιο του ΤΕΕΜ έχει κληθεί να μεταβεί στο σημείο προκειμένου να ακολουθήσει ο προβλεπόμενος έλεγχος.


Άγνωστος επικοινώνησε και ενημέρωσε για απειλή στο οικημα που στεγάζεται το Νομισματικό Μουσείο (Πανεπιστημίου 12) στο κέντρο της Αθήνας.
Άμεσα στο σημείο μετέβησαν οκηρματα της Άμεσης Δράσης ενώ λόγω της έκτασης του χώρου κρίθηκε απαραίτητη η εκκένωση του καθώς γειτνιάζει με έδρα τραπεζικού καταστήματος.
Τροχαία ενεργεί εκτροπές στην κινηση των οχημάτων ενώ πληρώματα της Άμεσης Δράσης δράσης απαγορεύουν τη διέλευση πεζών και δικύκλων από τους πεζοδρομους στο οικοδομικό τετράγωνο γι τη ασφάλεια των πολιτών.
Δεν έχει εξακριβωθεί αν πρόκειται για σοβαρή απειλή ή για προληπτική εκκένωση.

Προσφυγικό: Αγωνία για κρούσματα φυματίωσης σε στρατιωτικούς σε hotspot

Θετικοί στην εξέταση «μαντού», βρέθηκαν στρατιωτικοί – μεταξύ των οποίων ένας υπηρετεί τη θητεία του- που εκτελούν υπηρεσίες, σε κέντρο στην περιοχή της Ηπείρου.


Θετικοί στην εξέταση «μαντού», βρέθηκαν σύμφωνα με πληροφορίες του Onalert.gr οκτώ στρατιωτικοί που κάνουν υπηρεσίες σε κέντρο προσφύγων στην περιοχή της Ηπείρου. Μάλιστα, σύμφωνα με τις πληροφορίες, μεταξύ αυτών είναι και ένας στρατιώτης που υπηρετεί τη θητεία του.
Οι εξετάσεις συνεχίζονται σε όλο το προσωπικό, για να βρεθούν ποιοι είναι θετικοί στην φυματίωση.
Το θέμα των εξετάσεων για φυματίωση προέκυψε όταν λίγο πριν το Πάσχα Σύριος ο οποίος νοσούσε από φυματίωση και έπαιρνε φάρμακα στην πατρίδα του, έφθασε στον προσφυγικό καταυλισμό, αλλά είχε διακόψει τα φάρμακα. Ο ασθενής απομακρύνθηκε, αλλά φαίνεται ότι είχε μολύνει και άλλα άτομα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στον περιφερειακό Τύπο της Ηπείρου έγινε αναφορά για περιστατικά που εντόπισαν οι υγειονομικές υπηρεσίες, με τρια παιδιά να νοσηλεύονται στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο Ιωαννίνων.
Εκτοτε αποφασίστηκαν εξετάσεις και στο στρατιωτικό προσωπικό που κάνει υπηρεσίες στα κέντρα. Οι πρώτες εξετάσεις έγιναν απο γιατρό του πανεπιστημιακού νοσοκομείου και σήμερα οκτώ άτομα έλαβαν την ένδειξη «θετικό» και παραπέμφθηκαν για περισσότερες εξετάσεις. Παράλληλα, έγιναν νέες εξετάσεις σε άλλα άτομα και αναμένονται την ερχόμενη Πέμπτη τα αποτελέσματα.
Το γεγονός έχει προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στους στρατιωτικούς, αλλά και στους γονείς των οπλιτών που υπηρετούν στην περιοχή, καθώς φοβούνται ότι υπάρχει μεγάλος κίνδυνος μετάδοσης της νόσου. Ωστόσο οι αρμόδιες υγειονομικές αρχές είναι αρκετά καθησυχαστικές, καθώς είναι από τις ασθένειες που αντιμετωπίζονται.
Να σημειωθεί πάντως ότι τα τελευταία χρόνια, όπως πληροφορούμαστε, δεν γίνεται εμβόλιο για τη φυματίωση, γιατί θεωρείται ότι είναι χαμηλής αποτελεσματικότητας.

Το ΚΕΕΛΠΝΟ αναφέρει τα ακόλουθα για τη φυματίωση:
Πώς μεταδίδεται η φυματίωση;
Μεταδίδεται από το ένα άτομο στο άλλο, με την εισπνοή σταγονιδίων που περιέχουν μυκοβακτηρίδια. Τα άτομα με πνευμονική φυματίωση αποβάλλουν πολύ μικρά τέτοια σταγονίδια με τον βήχα, το φτάρνισμα και τη δυνατή ομιλία. Τα άτομα αυτά μεταδίδουν συνήθως τη νόσο στους ανθρώπους που είναι σε επαφή μαζί τους αρκετές ώρες κάθε μέρα. Αυτοί μπορεί να είναι η οικογένειά τους, οι φίλοι τους ή οι συνάδελφοι στη δουλειά.

Πώς μπορώ να ελέγξω αν έχω μολυνθεί;
Η εξέταση Mantoux είναι ο πιο συνηθισμένος τρόπος για να δούμε αν κάποιος έχει μολυνθεί από το μυκοβακτηρίδιο της φυματίωσης. Είναι ένα δερματικό τεστ που βασίζεται στην ενδοδερμική ένεση μικρής ποσότητας
φυματινικής πρωτείνης και η αντίδραση στο τεστ διαβάζεται μετά από 2-3 ημέρες.
Θετική δερμοαντίδραση Mantoux σημαίνει ότι έχω μολυνθεί με το μυκοβακτηρίδιο της φυματίωσης σε κάποια φάση της ζωής μου, δεν σημαίνει όμως ότι νοσώ.
Μία θετική Mantoux, μπορεί να οφείλεται και στο εμβόλιο BCG, όμως εάν η αντίδραση είναι μεγάλη, έχετε εμβολιαστεί πριν από πολλά χρόνια ή έχετε έρθει σε επαφή με άτομο που έχει μεταδοτική φυματίωση (πνευμονική), μπορεί να οφείλεται και σε μόλυνση από το μυκοβακτηρίδιο. Αυτό θα το κρίνουν οι επαγγελματίες υγείας που θα αξιολογήσουν τη Mantoux.
Πολλοί άνθρωποι που μολύνονται με το μυκοβακτηρίδιο δηλαδή έχουν «λανθάνουσα φυματική λοίμωξη», δεν αρρωσταίνουν ποτέ από φυματίωση.

Μπορεί να θεραπευτεί η φυματίωση και πώς;
Η φυματίωση σχεδόν πάντα μπορεί να θεραπευτεί, πρέπει όμως να λαμβάνονται περισσότερα από ένα φάρμακα και για σχετικά μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτό συμβαίνει γιατί ο αριθμός των μικροβίων που πρέπει να σκοτωθεί είναι μεγάλος αλλά και για να αποφευχθεί η ανάπτυξη στελεχών του μυκοβακτηριδίου που είναι ανθεκτικά σε κάποιο ή κάποια φάρμακα.
Σημειώνεται ότι σήμερα κυκλοφορούν τέτοια ανθεκτικά στελέχη και αυτό αποτελεί ένα σοβαρό πρόβλημα δημόσιας υγείας που αντιμετωπίζεται διεθνώς με ιδιαίτερη προσοχή.
Συνήθως, 2-4 εβδομάδες μετά την έναρξη θεραπείας με κατάλληλα φάρμακα, το άτομο που νοσεί δεν μεταδίδει πια τα μυκοβακτηρίδια στους άλλους.
________
*onalert.gr/ της Ιωάννας Ηλιάδη

Λόγγος, Ύδρα: Σε εξέλιξη πυρκαγιά σε χαμηλή βλάστηση

Στο έργο κατάσβεσης της φωτιάς επιχειρούν βυτία της Πυροσβεστικής και ιδιωτών.


Φωτιά ξέσπασε τις βραδυνές ώρες (04/07), στη θέση Λόγγος Ύδρας. Το μέτωπο της πυρκαγιάς δεν απειλεί σπίτια στην κατοικημένη περιοχή, καίει χαμηλή βλάστηση.
Το Εθελοντικό Κλιμάκιο του Πυροσβεστικου Σώματος με τον προϊστάμενο της Υπηρεσίας Τροιζήνας, Πυραγό Ανδρέα Κουτρούλη, και ιδιώτες εθελοντές συνδράμουν στο έργο κατάσβεσης της φωτιάς. Σύμφωνα με πληροφορίες το μέτωπο είναι ορατό από τους Μύλους του Δήμου Άργους Μυκηνών.

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2016

Σύλληψη δράστη ληστείας, σε καταδίωξη- Αναζητείται ο συνεργός του

Σύλληψη σε καταδίωξη Αστυνομικών για τους δράστες ληστείας S/M, στην περιοχή των Αμπελοκήπων.


Δύο άτομα ένοπλοι (04/07-18.30) εισέβαλαν με απειλή όπλων στο Super Market της περιοχής Πανορμου.
Άμεση η κινητοποίηση της Άμεσης Δράσης σε αναζήτηση των ενόπλων.
Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες οι δράστες έβαλαν κατά των πληρωμάτων της ΔΙΑΣ- χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί- με τους αστυνομικούς να ανταπαντούν στα πυρά, ενώ γίνεται αναφορά για σύλληψη δράστη ο οποίος τραυματίας μεταφέρεται στο Γεννηματάς.
Ύστερα από αναζητήσεις προσήχθη και δεύτερο άτομο, τα χαρακτηριστικά του οποίου ομοιάζουν με του δεύτερου δράστη, από πλήρωμα της ΔΙΑΣ, ενώ αναζητείται και τριτος συνεργός τους.
Προανάκριση διενεργεί η Ασφάλεια.