Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

Το ευχαριστώ μίας γυναίκας σε δύο Αστυνομικούς της Ομάδας ΖΗΤΑ


ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑΣ
Δημοσιεύουμε επιστολή που εστάλη στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του Policenet.gr

"Θα ήθελα να εκφράσω ένα θερμό ευχαριστώ στην Ομάδα Ζ262 (δυστυχώς δεν συγκράτησα τα ονόματα των 2 αστυνομικών) οι οποίοι με εξαιρετικό ζήλο απέτρεψαν την κλοπή των υπαρχόντων μου μέσα από το αμάξι μου που είχα παρκαρισμένο στην οδό Σατωβριάνδου 44.
Πιο συγκεκριμένα, την 29η Οκτωβρίου πάρκαρα το αυτοκίνητο μου επί της οδού Σατωβριάνδου πίσω από το Εθνικό Θέατρο προκειμένου να παρακολουθήσω μία θεατρική παράσταση.
Στο διάλειμμα της παράστασης (περίπου στις 21:55) είδα ότι είχα ήδη 2 κλήσεις στο κινητό μου και εκείνη την ώρα με κάλεσαν ξανά από απόκρυψη. Ήταν ένας από τους 2 αστυνομικούς της ομάδας Ζ262 και με ενημέρωσε ότι βρήκαν το αυτοκίνητο μου παραβιασμένο.
Αμέσως πήγα στο τόπο, διαπιστώσαμε ότι δεν έλειπε κάτι από το αμάξι και κατόπιν με συνόδεψαν μέχρι το αστυνομικό τμήμα Ομονοίας, με ασφάλεια προκειμένου να καταγραφεί το περιστατικό και να περιμένω τον εκπρόσωπο της ασφάλειας μου.
Ειλικρινά ευχαριστώ από καρδιάς τους εν λόγω αστυνομικούς καθώς επέδειξαν εξαιρετικό ζήλο και επιπλέον είχαν εξαιρετική συμπεριφορά απέναντι μου και φρόντισαν για την ασφάλεια μου.

Και πάλι ευχαριστώ και να είστε καλά.
Πηνελόπη Λιόγρη"

πηγη:policenet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου