Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2016

..κάποιοι άλλαξαν χρόνο στους δρόμους

Στην αλλαγή του χρόνου οι περισσότεροι περνούν με τις οικογένειές τους και αγαπημένους φίλους. Υπάρχουν ωστόσο και εργαζόμενοι που βρίσκονται στους δρόμους, με τη συγκεκριμένη νύχτα να είναι ίδια με την προηγούμενη και την επόμενη του χρόνου.. πληρώματα ΕΛΑΣ, και Πυροσβεστικής, Διασώσει του ΕΚΑΒ και Λιμενικοί. Κάποιοι επέλεξαν να ανταλλάξουν τις ευχές τους και μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα.


Ώρα 23.35 της 31/12/2015!!!
Είμαι στο Γραφείο μου, είμαι στην Υπηρεσία μου, είμαι στο καθήκον, είμαι δίπλα στους συνεργάτες μου!!!
Κι απο εδω!!!από το Α.Τ Ιαλυσού στέλνω Χρόνια Πολλά και περιμένω την αλλαγή του Χρόνου μαζί με τον Αξιωματικό Υπηρεσίας και το περιπολικό βαρδιας!!!
Καλή Χρονιά σ όλη την Ελληνική Αστυνομια!!!
Καλή Χρονιά σ όλο τον κοσμο!!!
Θ.Ι. Κ.- Διοικητής Ιαλυσου.














Νάντια Αλεξίου- NantiaReport

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου