Διαβάζοντας τις δηλώσεις του αναπληρωτή υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Νίκου Τόσκα για τη διάθεση ελικοπτέρων της Αστυνομίας για την τροχονομική επιτήρηση και επέμβαση σε επείγουσες καταστάσεις ατυχημάτων στη Θεσσαλονίκη, ειδικά σε δρόμους που οδηγούν προς τη Χαλκιδική, αναρωτηθήκαμε: το κόστος της υπόσχεσής του, το ΄χει “μετρήσει”;
Από την άλλη πλευρά της “γειτονιάς” οι “μπουνταλάδες” Τούρκοι, που θεωρητικά τουλάχιστον έχουν λεφτά ακόμη, επιλέγουν πιο φθηνές και πιο αποτελεσματικές λύσεις.
Σύμφωνα με τα τουρκικά ΜΜΕ, την 1 Ιουλίου παραδόθηκε στην Γενική Διεύθυνση Ασφαλείας της Τουρκίας (Emniyet Genel Müdürlüğü-EGM) το πρώτο, εκ των 2 συνολικά) συστημάτων UAV BAYRAKTAR.
To σύστημα αποτελείται από 3 UAV και 1 επίγειο σταθμό ελέγχου (Ground Control Statiom-GCS).
Σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της εταιρείας, το δεύτερο σύστημα ήδη βρίσκεται στη φάση της κατασκευής και αναμένεται να παραδοθεί στις τουρκικές Αρχές ασφαλείας μέχρι το τέλος του 2016.
Εκτιμάται ότι τα υπόψη UAV θα προσδώσουν νέες δυνατότητες στις δυνάμεις ασφαλείας στους τομείς επιτήρησης μεγάλων περιοχών της τουρκικής επικράτειας. Επιπλέον θα πρέπει να τονιστεί η μεγάλη διάρκεια πτήσης του UAV BAYRAKTAR το οποίο δύναται να πραγματοποιεί πτήσεις διαρκείας μέχρι και 24 ώρες χωρίς διακοπή.
Τέλος καλό θα ήταν να αναλογιστούμε πόσο επωφελές θα ήταν ένα παρόμοιο σύστημα για την ΕΛ.ΑΣ και το Λιμενικό, ακόμα και τα Δασαρχεία (για τις ΕΔ ήδη έχουμε αναφερθεί), αφού θα μπορούσαμε να επιτηρούμε μεγάλες περιοχές συνεχώς και με σαφώς μικρότερο κόστος από αυτό της χρήσης επανδρωμένων εναερίων μέσων (άρα και με λιγότερες φθορές και κινδύνους).
Επιπλέον η καταπόνηση του ιπταμένου προσωπικού θα ήταν ασύγκριτα μικρότερη. Αλλά μάλλον στην Ελλάδα απουσιάζει η κοινή λογική.
_______
*militaire.gr
Από την άλλη πλευρά της “γειτονιάς” οι “μπουνταλάδες” Τούρκοι, που θεωρητικά τουλάχιστον έχουν λεφτά ακόμη, επιλέγουν πιο φθηνές και πιο αποτελεσματικές λύσεις.
Σύμφωνα με τα τουρκικά ΜΜΕ, την 1 Ιουλίου παραδόθηκε στην Γενική Διεύθυνση Ασφαλείας της Τουρκίας (Emniyet Genel Müdürlüğü-EGM) το πρώτο, εκ των 2 συνολικά) συστημάτων UAV BAYRAKTAR.
To σύστημα αποτελείται από 3 UAV και 1 επίγειο σταθμό ελέγχου (Ground Control Statiom-GCS).
Σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της εταιρείας, το δεύτερο σύστημα ήδη βρίσκεται στη φάση της κατασκευής και αναμένεται να παραδοθεί στις τουρκικές Αρχές ασφαλείας μέχρι το τέλος του 2016.
Εκτιμάται ότι τα υπόψη UAV θα προσδώσουν νέες δυνατότητες στις δυνάμεις ασφαλείας στους τομείς επιτήρησης μεγάλων περιοχών της τουρκικής επικράτειας. Επιπλέον θα πρέπει να τονιστεί η μεγάλη διάρκεια πτήσης του UAV BAYRAKTAR το οποίο δύναται να πραγματοποιεί πτήσεις διαρκείας μέχρι και 24 ώρες χωρίς διακοπή.
Τέλος καλό θα ήταν να αναλογιστούμε πόσο επωφελές θα ήταν ένα παρόμοιο σύστημα για την ΕΛ.ΑΣ και το Λιμενικό, ακόμα και τα Δασαρχεία (για τις ΕΔ ήδη έχουμε αναφερθεί), αφού θα μπορούσαμε να επιτηρούμε μεγάλες περιοχές συνεχώς και με σαφώς μικρότερο κόστος από αυτό της χρήσης επανδρωμένων εναερίων μέσων (άρα και με λιγότερες φθορές και κινδύνους).
Επιπλέον η καταπόνηση του ιπταμένου προσωπικού θα ήταν ασύγκριτα μικρότερη. Αλλά μάλλον στην Ελλάδα απουσιάζει η κοινή λογική.
_______
*militaire.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου