Τις συνθήκες εργασίας στη Θεσσαλονίκη και στην Υπηρεσία της Άμεσης Δράσης που βρίσκεται να ανταποκρίνεται 24/7 στις κλήσεις των πολιτών της πολης, περιγράφει ένστολος.
«Θα καλέσω στην Άμεση Δράση 100 γιατί το σκυλί είναι αδέσποτο και γαυγίζει.
Θα καλέσω στο 100 γιατί προκαλεί φασαρία ο γείτονας, ο εργάτης, το δίκυκλο που γκαζώνεί
Θα καλέσω στο 100 γιατί δεν πήρα απόδειξη, καπνίζει παράνομα ο διπλανός μου, είναι δυνατή η μουσική.
Θα καλέσω στο 100 για γνήσιο υπογραφής, να μάθω τί ώρα ειναι, αν έχει κίνηση για να πάω για μπάνιο στη θάλασσα.
Θα καλέσω στο 100 γιατί βλέπω έναν-μία χρήστη ναρκωτικών, θα ρωτήσω τι ώρα παίζει η Εθνική Ελλάδος και τα παιδιά ρίχνουν πυροτεχνήματα!
Θα καλέσω το 100 για να φοβηθεί το παιδί όταν με ακούσει στο τηλέφωνο και θα φάει την κρέμα του.
Να μην καλέσω το 100 για να μάθω πόσα Ρίχτερ ήταν ο σεισμός που εγινε???
Σίγουρα η δωρεάν κλήση είναι ένα αβαντάζ για εκείνον που καλεί και έχοντας την εντύπωση ότι θα έχει την σίγουρη, δωρεάν και γρήγορη λύση !!!
Κάτι σαν ασφαλιστήριο συμβόλαιο ζωής.
Και ανέφερα όλα τα παραπάνω πραγματικά περιστατικά γιατί όταν ζητάς πρέπει να μη καταπατάς δικαιώματα.
Και ένα δικαίωμα είναι να έχεις κλιματισμό όταν εργάζεσαι . . .
Υ.Γ. Εδώ και λίγες ώρες εργαζόμαστε στο Τηλεφωνικό Κέντρο της Άμεσης Δράσης χωρίς τη λειτοργία Α/C»
* Γιώργος Χατζίκος, αντιπρόσωπος ΠΟΑΣΥ (ΘΣΝ)
nantiareport.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου