Πολεμικό αεροσκάφος συνετρίβη πριν λίγο σε αγροτική έκταση στην συνοικία Μπουρνιάς στην Καλαμάτα.
Σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδει το eleftheriaonline.gr οι δύο πιλότοι κατάφεραν να εγκαταλείψουν εγκαίρως το αεροσκάφος και προσγειώθηκαν με αλεξίπτωτα, ενώ στο σημείο σπεύδουν οχήματα της Πυροσβεστικής και ασθενοφόρα.
Τι λέει το ΓΕΑ για την πτώση του T-2 που πετά στην ΠΑ 41 χρόνια!
Στις 12.02 ,σύμφωνα με το ΓΕΑ, το εκπαιδευτικό αεροσκάφος T-2 της 120 ΠΕΑ/363ΜΕΑ,έπεσε σε αγροτική περιοχή της Καλαμάτας. Οι δύο χειριστές εγκατέλειψαν επιτυχώς και λίγη ώρα μετά εντοπίστηκαν από ελικόπτερο της ΠΑ,το οποίο και τους μετέφερε στην 120 ΠΕΑ.
Η ανακοίνωση του ΓΕΑ:
Την Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2018 και ώρα 12:00, κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής πτήσης πλήρωμα αεροσκάφους Τ-2 της 120ΠΕΑ/363ΜΕΑ, εγκατέλειψε επιτυχώς λόγω μηχανικής βλάβης, ενώ βρισκόταν 2 ναυτικά μίλια νότια από το αεροδρόμιο της Καλαμάτας.
Στις 12:04, ελικόπτερο ΑΒ-205 της Πολεμικής Αεροπορίας περισυνέλεξε τους Ιπταμένους, οι οποίοι είναι καλά στην υγεία τους και τους μετέφερε στη Μονάδα.
Συγκροτήθηκε Αρμόδια Επιτροπή, η οποία διεξάγει έρευνα για τα αίτια του ατυχήματος.
“Αρχαία” αεροσκάφη τα T-2
To T-2 είναι Αμερικάνικης κατασκευής, δικινητήριο εκπαιδευτικό αεροσκάφος.
Το Τ-2 Buckeye είναι το μοναδικό εκπαιδευτικό jet της Πολεμικής Αεροπορίας και με αυτό ολοκληρώνουν την εκπαίδευσή τους οι Ίκαροι και οι νέοι Ανθυποσμηναγοί.
Η προμήθεια 40 εκπαιδευτικών αυτού του τύπου το 1976 αναμόρφωσε ριζικά το σύστημα αεροπορικής εκπαίδευσης. Οι δυνατότητες του νέου εκπαιδευτικού στην προκεχωρημένη εκπαίδευση και στην εκπαίδευση όπλων δεν μπορούσαν να συγκριθούν με αυτές των Τ-33 που αντικατέστησαν.
Το Τ-2Ε μπορεί να μεταφέρει μέχρι και 3500 lb οπλισμού σε 6 πτερυγικούς φορείς συμπεριλαμβανομένων και ατρακτιδίων πολυβόλων και ρουκετών. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εκπαίδευση με οπλικό φορτίο, αλλά και να αναλάβει πολεμικό ρόλο αν απαιτηθεί.
Φέρει τρίχρωμη παραλλαγή πράσινου, καφέ και άσπρου.
Σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδει το eleftheriaonline.gr οι δύο πιλότοι κατάφεραν να εγκαταλείψουν εγκαίρως το αεροσκάφος και προσγειώθηκαν με αλεξίπτωτα, ενώ στο σημείο σπεύδουν οχήματα της Πυροσβεστικής και ασθενοφόρα.
Τι λέει το ΓΕΑ για την πτώση του T-2 που πετά στην ΠΑ 41 χρόνια!
Στις 12.02 ,σύμφωνα με το ΓΕΑ, το εκπαιδευτικό αεροσκάφος T-2 της 120 ΠΕΑ/363ΜΕΑ,έπεσε σε αγροτική περιοχή της Καλαμάτας. Οι δύο χειριστές εγκατέλειψαν επιτυχώς και λίγη ώρα μετά εντοπίστηκαν από ελικόπτερο της ΠΑ,το οποίο και τους μετέφερε στην 120 ΠΕΑ.
Η ανακοίνωση του ΓΕΑ:
Την Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2018 και ώρα 12:00, κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής πτήσης πλήρωμα αεροσκάφους Τ-2 της 120ΠΕΑ/363ΜΕΑ, εγκατέλειψε επιτυχώς λόγω μηχανικής βλάβης, ενώ βρισκόταν 2 ναυτικά μίλια νότια από το αεροδρόμιο της Καλαμάτας.
Στις 12:04, ελικόπτερο ΑΒ-205 της Πολεμικής Αεροπορίας περισυνέλεξε τους Ιπταμένους, οι οποίοι είναι καλά στην υγεία τους και τους μετέφερε στη Μονάδα.
Συγκροτήθηκε Αρμόδια Επιτροπή, η οποία διεξάγει έρευνα για τα αίτια του ατυχήματος.
“Αρχαία” αεροσκάφη τα T-2
To T-2 είναι Αμερικάνικης κατασκευής, δικινητήριο εκπαιδευτικό αεροσκάφος.
Το Τ-2 Buckeye είναι το μοναδικό εκπαιδευτικό jet της Πολεμικής Αεροπορίας και με αυτό ολοκληρώνουν την εκπαίδευσή τους οι Ίκαροι και οι νέοι Ανθυποσμηναγοί.
Η προμήθεια 40 εκπαιδευτικών αυτού του τύπου το 1976 αναμόρφωσε ριζικά το σύστημα αεροπορικής εκπαίδευσης. Οι δυνατότητες του νέου εκπαιδευτικού στην προκεχωρημένη εκπαίδευση και στην εκπαίδευση όπλων δεν μπορούσαν να συγκριθούν με αυτές των Τ-33 που αντικατέστησαν.
Το Τ-2Ε μπορεί να μεταφέρει μέχρι και 3500 lb οπλισμού σε 6 πτερυγικούς φορείς συμπεριλαμβανομένων και ατρακτιδίων πολυβόλων και ρουκετών. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εκπαίδευση με οπλικό φορτίο, αλλά και να αναλάβει πολεμικό ρόλο αν απαιτηθεί.
Φέρει τρίχρωμη παραλλαγή πράσινου, καφέ και άσπρου.
Τεχνικά χαρακτηριστικά/ΕπιδόσειςΑπό το καλοκαίρι του 2012 ,Πτέραρχοι φώναζαν για την ανάγκη ανανέωσης τους στόλου των εκπαιδευτικών αεροσκαφών. Στις τελευταίες ημερήσιες διαταγές τους οι τότε διοικητές ΔΑΥ και ΔΑΕ Πτέραρχοι Πριόνας και Παπανικολάου είχαν κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου.
- Πλήρωμα: 2 (εκπαιδευτής και εκπαιδευόμενος)
- Κινητήρες: 2 J-85-GE-4Α/ Ώση: 2.950 λίβρες έκαστος
- Εκπέτασμα Πτερύγων: 11.6μ
- Μήκος: 11.8μ
- Μέγιστη ταχύτητα: 840 km/h ή 0.85 Mach
- Μέγιστο ύψος: 13.800μ. ή 45.200 πόδια
Σήμερα είχαμε την πτώση του Τ-2, με τους πιλότους μας ευτυχώς να γλιτώνουν. Το αεροσκάφος έπεσε από μηχανική βλάβη,όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή του το ΓΕΑ.
Όσα είχαν πει μάλιστα είχαν γίνει ερώτηση από βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ. Στην ερώτηση ανέφεραν με λεπτομέρειες όλα όσα είχαν πει οι Πτέραρχοι:
“Στην τελευταία του ημερήσια διαταγή (1-8-2012) ο αποστρατευθείς Διοικητής της Διοίκησης Αεροπορικής Υποστήριξης Πτέραρχος ε.α. κ. Κων/νος Πριόνας δήλωσε δημόσια ότι η διαθεσιμότητα των οπλικών συστημάτων είναι πλέον σήμερα εκτός επιθυμητών επιπέδων.
“Στην τελευταία του ημερήσια διαταγή (1-8-2012) ο αποστρατευθείς Διοικητής της Διοίκησης Αεροπορικής Υποστήριξης Πτέραρχος ε.α. κ. Κων/νος Πριόνας δήλωσε δημόσια ότι η διαθεσιμότητα των οπλικών συστημάτων είναι πλέον σήμερα εκτός επιθυμητών επιπέδων.
Στην τελευταία του ημερήσια διαταγή ο αποστρατευθείς Διοικητής της Διοίκησης Αεροπορικής Εκπαίδευσης Πτέραρχος ε.α. Αθαν. Παπανικολάου αποκάλυψε ότι:
α) Η εκπαίδευση των πρωτοετών Ικάρων γίνεται με αεροσκάφη τύπου Τ-41, ηλικίας 43 ετών, τα οποία παρουσιάζουν σοβαρά προβλήματα ρωγμών στην περιοχή της έλικος, και μπορούν να υποστηρίζονται με ανταλλακτικά για 2 μόνο ακόμα έτη, λόγω μη παραγωγής και έλλειψης τους στην παγκόσμια αγορά.
γ) Το κόστος συντήρησης ενός τέτοιου τύπου αεροσκάφους ανέρχεται σε 277.000 ΕΥΡΩ, όταν η αγορά ενός νέου εκπαιδευτικού αεροσκάφους δεν ξεπερνά τα 150.000 ΕΥΡΩ, με αποτέλεσμα την προφανή ζημία του ελληνικού Δημοσίου.
δ) ότι υπάρχει μελέτη για την εξασφάλιση της βιωσιμότητας του προγράμματος εκπαίδευσης Ικάρων μέχρι το 2021, η οποία δεν υλοποιείται.
Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός
1. Ποιό είναι το ποσό, που υπάρχει διαθέσιμο στον προϋπολογισμό του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, για την αγορά ανταλλακτικών, την επισκευή και την κάθε είδους συντήρηση και υποστήριξη των αεροσκαφών, ελικοπτέρων και Οπλικών Συστημάτων της Πολεμικής Αεροπορίας, που τα ανταλλακτικά τους καλύπτονται από εμπορικές πηγές και μη εμπορικές πηγές, σε τί ύψος ανέρχονται οι αναλήψεις σε βάρος των πιστώσεων των προϋπολογισμών επόμενων ετών και ποιό είναι το ποσοστό αποδέσμευσης στους αντίστοιχους ΚΑΕ έτους 2012;
2. Ποιό είναι το προϋπολογιζόμενο ετήσιο κόστος συντήρησης, επισκευής και υποστήριξης ανά τύπο Α/Φ – Ε/Π και ΟΣ και με ποιά διαδικασία έχει γίνει η ανάθεση των σχετικών συμβάσεων;
3. Υφίσταται ζήτημα μειωμένης κάτω των επιθυμητών επιπέδων διαθεσιμότητας των οπλικών συστημάτων και πτητικών μέσων της ΠΑ, όπως ισχυρίζεται ο απελθών Διοικητής ΔΑΥ; Ποιά είναι σε ποσοστό η διαθεσιμότητα των εκπαιδευτικών αεροσκαφών Τ-41, και Ε/Π SUPER PUMA και A-109, ΑΒ 205 και ΑΒ-206;
4. Αληθεύουν οι καταγγελίες του Διοικητή ΔΑΕ για επικίνδυνα ατυχήματα με εκπαιδευτικά αεροσκάφη, για πεπαλαιωμένα αεροσκάφη με ρωγμές στους έλικες και «φουσκωμένα» κόστη συντήρησης και αν ναι ποια μέτρα προτίθεται να πάρει η Πολιτική Ηγεσία του ΥΠΕΘΑ για την ασφάλεια των πρωτοείσακτων Ικάρων και την παύση της σπατάλης πόρων;”
Η ερώτηση καταατέθηκε ,μια αόριστη απάντηση δόθηκε, ο ΣΥΡΙΖΑ έγινε κυβέρνηση,αλλά αντί να κάνει κάτι άφησε την κατάσταση ως έχει! Αποτέλεσμα οι νέοι πιλότοι να εκπαιδεύονται ρισκάροντας…Την ίδια ώρα σπεύσαμε να “ξαλαφρώσουμε” τους Αμερικανούς από το βάρος των επίσης παμπάλαιων ελικοπτέρων Kiowa, πληρώνοντας 47 εκατομμύρια δολάρια!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου